SOSO~也很好聽~

訴說後悔的事...但來不及了

JYJ1429  

不要把愛人氣走了..再來後悔...聽聽《SO SO》吧

  

JYJ《SO SO》歌詞

已經變了 First day

熟悉感已經讓我疲憊

無聊的 Next day

那時那樣的心 被蠶食

踉踉蹌蹌的Third Day

喝醉著酒 無心說出那句話

對我來說你 I just feel you So So

 

Don't be afraid 我應該更痛的

And pray again 讓我能夠再次找到你

隨著時間流逝 心變得更加疼痛I need you

Go back in time 哪怕只有一次

Forgive my sins

如果能夠挽回的話 這疼痛對我來說只是 So So

 

Sloth! Lust! Gluttony!

Stupid way to love

Wrath! Pride! Envy!

and Greed! Didn’t realize my mistake

 

吵得很厲害的 Fourth day

無謂地只在埋怨你

將你送走的 Nexy day

只有那沒有意義的自尊心

沉默中的Sixth Day

想起你在別人身旁哭泣佇立著

就這樣我們 Love you no more So So

 

Don't be afraid我應該更痛的 

And pray again 讓我能夠再次找到你

隨著時間流逝 心變得更加疼痛 I need you

Go back in time 哪怕只有一次 

Forgive my sins

如果能夠挽回的話 這疼痛對我來說只是 So So

 

It was last day

看來一切都是我太貪心吧?

(No no no no I was wrong)

愛情和厭煩 現在都結束吧 WOO~

No more no more

Don't be afraid 即使天塌下來

And pray again 世界對我懲罰也沒關係

求求你回來吧 I miss you

Go back in time 哪怕只有一次 

Forgive my sins
如果能夠挽回的話 這疼痛對我來說只是 So So

 

Don't be afraid (Let it go, Let it go)

And pray again (Let it rain, Let it rain)

每天都在懷念你的我 I love you

(Oh! Show me the way of me, Oh! Please hold me now)

Go back in time (Let it go, Let it go )

Forgive my sins oh~

如果能夠挽回的話 這疼痛對我來說只是 So So

Don't be afraid

My seven deadly sins

 

 

 

 

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    yamy191 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()